Naruto Shippuuden
HYUUTON (LÓD)
Tsubame Fubuki: Technika polegająca na tym, że ze śniegu powstają shurinkeny, które mają zdolność zmieniania kierunku lotu. Nie przestaną gonić przeciwnika dopóki w coś nie trafią.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 12
Minimalne Genjutsu: 4
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 30
+ Gennin
Koori No Jutsu: Najprostsza technika hyuutonu. Polega na zamrożeniu wody.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 9
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 15
+ Gennin
Rouga Nadare no Jutsu: Jest to technika, do której wykonania shinobi musi znajdować się blisko śniegu. Polega na tym, że z góry spada lawina, która po chwili formuje się w stado dość wielkich wilków.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 16
Minimalne Genjutsu: 5
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 45
+ Chunnin
Itsukaku Hakuegei: Do wykonania tej techniki shinobi musi stać w pobliżu wody. Po wykonaniu pieczęci z wody wyłania się ogromny wieloryb z rogiem na końcu głowy, cały zbudowany z lodu.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 25
Minimalne Genjutsu: 10
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 70
+ Chunnin
Sensatsu Suishou: Technika wykonana przy pomocy jednej ręki. Po tupnięciu nogą w wodę, unosi się na małą wysokość. Kolejnym etapem jest przemiana w igły, które z dużą szybkością kierują się do wyznaczonego celu.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 23
Minimalne Genjutsu: 10
Minimalne Taijutsu: 5
Koszt Chakry: 50
+ Chunnin/ Jounin
Aisu-ori No Jutsu: Jedna z technik hyuutonu. Po wykonaniu pieczęci i skierowaniu lewej ręki w kierunku przeciwnika z ziemi wyrasta klatka, która go unieruchamia. Wspaniała technika, wręcz idealna na pościgi.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 25
Minimalne Genjutsu: 15
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 75
+ Jounin
Hihyouketsu No Jutsu: Bardzo silna technika. Shinobi uderza ręką w ziemię, pod którą lód przemieszcza się w kierunku przeciwnika i zamraża całe jego ciało.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 30
Minimalne Genjutsu: 5
Minimalne Taijutsu: 10
Koszt Chakry: 75
+ Jounin
RAITON (BŁYSKAWICA)
Raiseishi: Ładujemy naszą broń prądem, co sprawia że po każdym zetknięciu z broniom, przeciwnik nie tylko otrzymuje zwykłe obrażenia ale i też może doznać szoku lub zostać sparaliżowany.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 10
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 5
Koszt Chakry: 30
+ Gennin
Raigeki no Yoroi: Technika tworząca zbroję z elektryczności która chroni użytkownika i rani napastników.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 17
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 5
Koszt Chakry: 45
Efekt: Zbroja która przy dotknięciu zadaje obrażenia
+ Chunnin
Raikyuu: Tworzymy z ładunków wielką kulę elektryczną. Gdy już wytworzymy kulę możemy nią cisnąć w każdą stronę.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 18
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 10
Koszt Chakry: 45
+ Chunnin
Chidori: Technika wymyślona przez Kakashiego. Po złożeniu kumulujemy Chakrę w dłoni, tworząc piorun kulisty. Jest to bardzo niebezpieczna technika i też bardzo potężna.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 20
Minimalne Genjutsu: 5
Minimalne Taijutsu: 5
Koszt Chakry: 60
+ Chunnin/ a czasem Jounin
Chidori Nagashi: Jest to najsilniejsze Jutsu tego rodzaju. Jest dobre do ataku jak i obrony. Chidori Nagashi polega na wytworzeniu wyładowań elektrycznych nie w dłoni, a wokół całego ciała.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 25
Minimalne Genjutsu: 5
Minimalne Taijutsu:10
Koszt Chakry: 80
+ Jounin
Rairyuu no Tatsumaki: Silne Jutsu elektryczności. Użytkownik zaczyna obracać się wokół własnej osi dzięki czemu powstaje wielkie tornado elektryczne, z głową smoka na początku. Niestety do tego Jutsu potrzebne jest wiele pokładów elektrycznych, więc używa sie go podczas burzy albo bardzo silni shinobi zastępują ją Chakrą.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 35
Minimalne Genjutsu: 5
Minimalne Taijutsu:20
Koszt Chakry: 80
+ Jounin
Chidori Senbon: Elektryczny element formuje się na kształt senbonów, po czym dużo ich ilość rzuca się w stronę przeciwnika zamachem ręki. Są zdolne przebić wszystko, co stanie im na drodze. Posiadają właściwości Chidori.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 20
Minimalne Genjutsu: 5
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 1 za igłę
+ Jounin
Chuusuusei Biribiri: Wysyłamy impuls elektryczny do układu nerwowego, co sprawia, że ofiara nie umie sprawnie się poruszać. Za każdym razem gdy użyjemy Jutsu ofiara nie będzie mogła ruszać tą częścią ciała, co chce tylko inną.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 28
Minimalne Genjutsu: 15
Minimalne Taijutsu: 15
Koszt Chakry: 40
+ Jounin
Chidori Sword: Tworzy w ręku ostrze z elektryczności o właściwościach Chidori, które może się wydłużać i przebić prawie wszystko na swojej drodze oraz dać sporą dawkę prądu, który może mocno porazić.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 35
Minimalne Genjutsu: 10
Minimalne Taijutsu: 10
Koszt Chakry: 80
+ Specjalny Jounin/ ANBU
Kirin: Najpierw wystrzeliwuje się w stronę nieba ogniste kule przy użyciu techniki Gouryuuka. Te kule podgrzewają atmosferę i tworząc potężny prąd powietrzny, który następnie tworzy burzowe chmury. Po czym tworzy się Chidori i wznosi rękę w stronę nieba. To pozwala skoncentrować energię elektryczną w tych chmurach i skoncentrować ją na celu bez większych problemów. Ta technika pozwala stworzyć elektryczność o wiele potężniejszą, niż by mógłby to zrobić zwykły shinobi, ponieważ korzysta się tu z naturalnej potęgi. Atak jest błyskawiczny i ominiecie go graniczy z cudem, tworzy on ogromne szkody. Tylko silniejsi shinobi są wstanie wstać po tym na nogi.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 40
Minimalne Genjutsu: 15
Minimalne Taijutsu: 20
Koszt Chakry: 100
+ Specjalny Jounin/ ANBU
FUUTON (POWIETRZE)
Doku Kiri: Atak ten polega za wypuszczeniu z ust dość dużej ilości trującego gazu, który skutecznie może powstrzymać wroga.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 12
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 20
+ Gennin
Fuusaji: Tworzy silny podmuch wiatru który niosąc piasek lub kurz oślepia.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 14
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 20
+ Gennin
+najlepiej wachlarz
Kaze No Yaiba: Prosty i swobodny atak dość silnym wiatrem wychodzącym z jednego palca. Przy używaniu tego jutsu nie potrzeba wykonywać żadnych specjalnych pieczęci ręcznych.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 20
Minimalne Genjutsu: 5
Minimalne Taijutsu: 10
Koszt Chakry: 30
+ Chunnin/ czasem dozwolony dla Gennina
Daikamitachi No Jutsu: Technika ta wytwarza bardzo silny wiatr, który jest zdolny przecinać metal, a drzewa kroi na plasterki. Ten silny podmuch jest w stanie odbić atak dźwiękowy.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 20
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 5
Koszt Chakry: 50
+ Chunnin
+ Wachlarz
Daitoppa: Jutsu powiązane z żywiołem powietrza. Osoba wykonująca tą technikę uwalnia z ust ogromną ilość powietrza, która z metra na metr przekształca się w ogromną kulę wiru. Nic nie może się przeciwstawić takiej sile. Wszystko na jej drodze zostaje dosłownie zniszczone.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 25
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 10
Koszt Chakry: 35
+ Chunnin
Tatsumaki no Jutsu: Jest to poprostu tornado. Bardzo silne Jutsu, które niszczy wszystko co spotka na swej drodze.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 28
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 50
+ Jounin/ czasem Chuunin
Renkuudan: Osoba, bądź duże zwierze, zbiera powietrze w płucach, mieszając je ze swoją chakrą. Następnie wypuszcza je, tworząc dosyć potężny podmuch wiatru.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 22
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 10
Koszt Chakry: 55
+ Jounin/ czasem Chuunin
Kamaitachi No Jutsu: Technika polegająca na tym iż użytkownik używa wielkiego wachlarza aby stworzyć powietrzny wir. Wiatr kierowany jest przez chakrę , pozwalając użytkownikowi atakować na dużą odległość.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 30
Minimalne Genjutsu: 10
Minimalne Taijutsu: 10
Koszt Chakry: 50
+ Jounin
Kaze no Yoroi: Jedna z trudniejszych technik tego żywiołu. Użytkownik tworzy krążący naokoło niego wiatr, który kaleczy każdego, kto wejdzie w jego zasięg. Ma jednak słaby punkt od góry. Drugą wadą jest to, że aby coś zobaczyć poza naszą osłoną, trzeba mieć bardzo dobrze wyczulone zmysły.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 35
Minimalne Genjutsu: 10
Minimalne Taijutsu: 15
Koszt Chakry: 65
+ Jounin
Kaze Kiri: Jest to technika, dzięki której możemy opanować żywioł wiatru. Do tej techniki potrzeba nam jest jakaś broń, im dłuższa tym lepsza. Naładowywujemy broń chakrą a następnie uderzamy w nadchodzące powietrze. Powietrze rozcina się i nie uderza w nas. Nie zadaje obrażeń przeciwnikowi.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 30
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 10
Koszt Chakry: 20
+ Jounin
+ długa broń, np. pałka, lanca.
Kaze Furai: Technika polega na lataniu, będąc unoszonym przez stworzony za pomocą chakry wiatr. Prędkość latania zależy od naszej kontroli chakry.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 45
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 15
Koszt Chakry: 75
+ Jounin
Kumo Kaze no Jutsu: Ta technika zamienia chmury w tornado, a następnie zstępuje na wroga, otaczając go i uniemożliwiając ucieczkę. Oczywiście takie, jakie były chmury, tak jest w tornadzie: padał deszcz, wewnątrz tornada jest ulewa, była burza - tam też jest. Oczywiście samo tornado też kaleczy osobę w środku.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 35
Minimalne Genjutsu: 15
Minimalne Taijutsu: 20
Koszt Chakry: 80
+ Specjalny Jounin/ dopuszczalne Jounin
Senmoufuu: Jest to stworzenie bardzo dzikiej fali wiatru, która po stworzeniu praktycznie leci gdzie jej sie podoba tj. może polecieć wszędzie. Wiatr jednak jest wyjątkowo potężny, wręcz szatkuje rzeczy na które natrafi.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 50
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 10
Koszt Chakry: 80
+ Specjalny Jounin/ dopuszczalne Jounin
KATON (OGNIEŃ)
Shoukkakyu no Jutsu: Podstawowa technika Katon której zaletami są duża szybkość i spory zasięg. Przy pomocy jednej pieczęci shnobi koncentruje chakrę a następnie wypluwa ją w formie kuli ognia, dość małej ale celnej i o sporym zasięgu.
Wymagania:
Minimalne Ninjusu: 10
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 20
+ Gennin
Goukakyuu no Jutsu: Po złożeniu pieczęci ninja kumuluje chakrę w swoich płucach po czym wypluwa ją, nadając jej kształt kuli poprzez przepuszczenie jej pomiędzy palcami, kciukiem i wskazującym. Efektem jest potężna ognista ula będąca w stanie zniszczyć nieprzygotowany cel.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 15
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 40
+ Gennin (zdolny! Bądź Chuunin)
Housenka no Jutsu: Technika bardo przydatna w trudnych warunkach. Po wykonaniu pieczęci i skumulowaniu w płucach chakry ninja wypluwa cała serię niewielkich kul ognia w których lecą jakieś okazy borni od shurikenów po kunai.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 25
Minimalne Genjutsu: 5
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 25/ za kule
+ Chunnin
Kasumi Enbu No Jutsu: Ogniowy atak, wystrzelony w grupę przeciwników. Po dotarciu do celu pocisk rozpada się na wiele mniejszych płomieni, poszerzając tym samym swoją powierzchnię.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 17
Minimalne Genjutsu: 5
Minimalne Taijutsu: 4
Koszt Chakry: 40
+ Chunnin
Ryuuza no Jutsu: Tworzymy małego ognistego smoka (a przynajmniej płomień o lekko smoczym kształcie) szybko przemieszczającego się w danym kierunku.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 25
Minimalne Genjutsu: 10
Minimalne Taijutsu: 7
Koszt Chakry: 25/ za smoka
+ Chunnin
Yougan Kushi: Technika obusieczna. Wytwarza się w ustach ciekłą magmę, co czynią ją niebezpieczną dla użytkownika i ofiary. Użytkownik może doznać poparzeń na twarzy.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 30
Minimalne Genjutsu: 15
Minimalne Taijutsu: 10
Koszt Chakry: 60
+ Chunnin(bądź Jounin)
Karyuu Endan No Jutsu: Ogniowy atak. Wpierw ninja bierze głęboki wdech, a następnie wypuszcza zebrane powietrze w formie ognia. Skuteczność tej techniki zależy w głównej mierze od tego, jakim poziomem chakry dysponuje ninja.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 25
Minimalne Genjutsu: 10
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 40
+ Chunnin(bądź Jounin)
Gouryuuka No Jutsu: Sama nazwa oznacza "Wielki płomień smoka". Wysyłamy w przeciwnika sporą kule ognia w kształcie głowy smoka, która zwęgla przeciwnika.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 40
Minimalne Genjutsu: 25
Minimalne Taijutsu: 15
Koszt Chakry: 80
+ Jounin
Zukkoku No Justu: Dzięki tej technice, użytkownik może wytworzyć ogromną falę lawy, niszczącą wszystko co popadnie.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 35
Minimalne Genjutsu: 24
Minimalne Taijutsu: 12
Koszt Chakry: 75
+ Jounin
Haikedo: Najtrudniejsza technika tego żywiołu. Po złożeniu pieczęci, unosimy otwartą dłoń ku niebu i tworzymy kulę ognia, którą później możemy bardzo szybko cisnąć w przeciwnika.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 45
Minimalne Genjutsu: 30
Minimalne Taijutsu: 15
Koszt Chakry: 100
+ Jounin
SUITON (WODA)
Suikoudan no Jutsu: Technika oparta na żywiole wody. Aby jej użyć shinobi musi przebywać w pobliżu jakiegoś zbiornika wodnego (jezioro, rzeka, morze). Polega na uderzeniu we wroga potężnym skoncentrowanym strumieniem wody, który jest kontrolowany przez chakrę używającego.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 10
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 25
+ Gennin
Mizu Bunshin No Jutsu: Wodna replikacja, zdolna do ataku. Posiada jednak marny ułamek siły wykonującego. Nie może oddalić się od pierwowzoru na ponad 3 metry.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 12
Minimalne Genjutsu: 8
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 15/klon
+ Gennin
Mizutensou no Jutsu: Pozwala ukryć ciało w wodzie, niezależnie ile tej wody jest. Od morza do kałuży.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 15
Minimalne Genjutsu: 10
Minimalne Taijutsu: 10
Koszt Chakry: 26
+ Gennin/Chunnin
Baku Suishouha: Z ust shinobi wydobywa się niezliczona ilość wody, która potrafi zalać tworząc morze, na którym łatwo się posługiwać technikami Suiton. Technika wymaga od Ninja dużej ilości chakry więc nie każdemu ta sztuka się uda. Wodę można normalnie kontrolować.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 22
Minimalne Genjutsu: 13
Minimalne Taijutsu: 2
Koszt Chakry: 50
+ Chunnin
Daibakufu no Jutsu: Technika polegająca na stworzeniu wielkiego wodnego wiru skierowanego w przeciwnka. Zdolne jest zniszczyć nawet las. W wirze tym można ukryć takie bronie jak: Shuriken lub Kunai
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 20
Minimalne Genjutsu: 10
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 55
+ Chunnin
Suiryuudan no Jutsu: Potężny atak, tworzący wielki strumień wody, zamieniający się w wielkiego smoka. Od razu po jego stworzeniu jest wysyłany na przeciwnika. Jutsu te może być używane tylko i wyłącznie, gdy w pobliżu przeciwnika znajduje się woda.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 21
Minimalne Genjutsu: 5
Minimalne Taijutsu: 5
Koszt Chakry: 40
+ Chunnin
Kokuun no Jutsu: Użytkownik wytwarza małą chmurę deszczu... tylko że ten deszcz to ropa naftowa. Wtedy cel/miejsce jest bardzo łatwopalne.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 23
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 30
+ Chunnin
Mizuame Nabara: Technika żywiołu wody. Shinobi po wypluciu na ziemię kleistej, słodkiej mazi może unieruchomić za jej pomocą swojego przeciwnika, po czym zaatakować go z dużo większą szansą powodzenia innymi technikami bądź bronią dalekiego zasięgu. Pułapkę bardzo trudno ominąć, można tego dokonać jedynie przy skumulowaniu w stopach bardzo dużej ilości chakry, aby podeszwy przy każdym kroku mogły się bez problemu odklejać.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 25
Minimalne Genjutsu: 7
Minimalne Taijutsu: 5
Koszt Chakry: 40
+ Chunnin
Suishouha: Tworzy gigantyczną fale wody. Woda może zostać skierowana na przeciwnika.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 20
Minimalne Genjutsu: 10
Minimalne Taijutsu: 5
Koszt Chakry: 40
+ Chunnin
Suigadan: Z pobliskiej wody tworzymy trzy wirujące świdry, które zaatakują przeciwnika.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 22
Minimalne Genjutsu: 15
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 60 (20 za świder)
+ rzadko Chunnin / Jounin
Suitenhoufutsu: Po wykonaniu pieczęci, woda wznosi się z ziemi, okrążając oponenta. Po czym zostaje on uwięziony w wodnym więzieniu, które nie musi być podtrzymywane. Technika ta może być stworzona jedynie z wody gruntowej.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 25
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 15
Koszt Chakry: 40
+ rzadko Chunnin / Jounin
Daibakuryuu no Jutsu: Tworzy w wodzie wielki wir, który wciąga wszystko do siebie. Gdy przeciwnik w niego w padnie jest mała szansa na ratunek. Jest to większa i ulepszona wersja Daibakufu no Jutsu, choć niektórzy uważają, że to to samo
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 24
Minimalne Genjutsu: 13
Minimalne Taijutsu: 5
Koszt Chakry:70
+ raczej Jounin
Mizukuri No Yaiba: Polega na stworzeniu w ręce wodnego miecza, którego ninja może kontrolować za pomocą chakry. Taki oręż jest wielokrotnie groźniejszy niż tradycyjna broń - może przeciąć nawet najtwardsze substancje i nie może się uszkodzić/złamać.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 35
Minimalne Genjutsu: 15
Minimalne Taijutsu: 10
Koszt Chakry: 85
+ Jounin
Suijinheki: Jedno z wodnych jutsu, w którym ninja wykorzystuje wodę do obrony. Wypluwając z ust strumień wody, tworzymy wokół siebie ścianę wody, która krąży wokół nas i chroni przed nadchodzącymi atakami.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 28
Minimalne Genjutsu: 17
Minimalne Taijutsu: 14
Koszt Chakry: 65
+ Jounin
Goshokuzame: Techniki tej można użyć tylko w środowisku wodnym. Polega ona na przywołaniu pięciu rekinów, stworzonych wyłącznie z wody i chakry. Bestie okrążają, po czym atakują swoją ofiarę zębami i płetwami. Potrafią one rozszarpać nawet bardzo silnego shinobi. Ponadto są odporne na ataki fizyczne, ponieważ po otrzymaniu obrażeń potrafią się bardzo szybko zregenerować.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 30
Minimalne Genjutsu: 20
Minimalne Taijutsu: 5
Koszt Chakry: 100 (20 za każdego rekina)
+ Jounin
Suiton No Yoroi: Technika rozpadu ciała. Gdy zostaniemy zaatakowani nasze ciało rozpada się na wodę. Technika bardzo przydatna gdy atakuje nas ktoś TaiJutsu ale również dobrze się sprawdza przy Ninjutsu. Po całym zajściu woda się łączy i znów jesteśmy sobą. Wadą techniki jest to, ze gdy używa się jej zbyt często nasze ciało może w końcu nie wrócić do pierwotnego stanu
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 40
Minimalne Genjutsu: 20
Minimalne Taijutsu: 5
Koszt Chakry: 55
+ Specjalny Jounin/ ANBU
Offline